Valorem la teva privadesa

Utilitzem galetes per millorar la teva experiència de navegació i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a «Acceptar totes», acceptes el nostre ús de galetes. Més informació.

Compra d'entrades
Benvingut/da al nostre sistema de venda d'entrades en línia.
Aquí podràs obtenir les teves entrades d'una manera senzilla i pràctica.

Si teniu alguna necessitat específica relacionada amb localitats aptes per mobilitat reduïda, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres.

taquilla@fundaciojoanbrossa.cat

14 de juny 21 de jul.

EXPOSICIONS: Organitza la teva visita

14 de juny – 21 de juliol

EXPOSICIONS: Organitza la teva visita

14 de juny – 21 de juliol

Reserva la teva entrada gratuïta per accedir a la Brossa.
Només et cal indicar-nos la franja horària durant la que t'interessa venir:

- 11.00h per franja MATÍ (d'11.00h a 15.30h)
- 15.30h per franja TARDA (de 15.30h a tancament)

Horari d'atenció al públic:

Dilluns tancat
Dimart de 15.30h a 20.00h

De dimecres a dissabte d'11.00h a 20.00h
Diumenges d'11.00h a 18.00h

DES DEL 3 DE JUNY: Horari d'atenció al públic

Dilluns tancat
Dimarts de 15.30 a 20h
De dimecres a dissabte d'11h a 20h
Diumenge d'11h a 15h

28 de juny

INAUGURACIÓ ESCOLA BROSSA

Conferència Remedios Zafra
divendres, 28/06/2024 18.00 h
Exhaurides

INAUGURACIÓ ESCOLA BROSSA

Conferència Remedios Zafra

divendres, 28/06/2024 18.00 h

ATENCIÓ: L’esdeveniment ha exhaurit les localitats disponibles. Si estàs interessat/da a assistir-hi, et pots apuntar a la llista d’espera escrivint a fundacio@fundaciojoanbrossa.cat.
En cas que tinguem alguna baixa, ens posarem en contacte amb vosaltres per ordre d’inscripció.

Dv. 28 de juny a les 18 h presentarem l’ESCOLA BROSSA amb una conferència de Remedios Zafra: ‘Lo difícilmente narrable. Sobre poesía y trabajo’.

Escola Brossa serà un espai de trobada per a persones que tinguin ganes d’explorar en la hibridació de les arts. Tindrem sempre com a referent primer Brossa, que entenia la poesia com un espai d’experimentació radical i de fusió dels gèneres.

Reserva la teva entrada per venir a la inauguració!
Exhaurides

El cop desert

Projecte Ingenu

El cop desert

Projecte Ingenu

18–28 de jul.

Tota aquesta por que ara tinc

Guillem Albà i Andrea Jiménez
18–28 de juliol

Tota aquesta por que ara tinc

Guillem Albà i Andrea Jiménez

18–28 de juliol

Del magnetisme i la capacitat de connexió amb el públic de Guillem Albà i la provocació escènica d’Andrea Jiménez, neix Tota aquesta por que ara tinc. Un exercici teatral visceral i personal que hibrida performance, humor, paraula i gest.

Guillem Albà s’enfronta a les seves pitjors pors en un salt intencionat a l’inesperat, al fet caòtic i imprevisible. Un intent desesperat de deixar anar el control, sortir de la zona de confort per a abocar-se al canvi i enfrontar així l'evidència insuportable de la mort. I per això es posa en les mans d'Andrea Jiménez, una de les creadores més irreverents i interessants del panorama de les arts escèniques de l’Estat Espanyol.
4–7 de jul.

Pequeño cúmulo de abismos

Cris Blanco
4–7 de juliol

Pequeño cúmulo de abismos

Cris Blanco

4–7 de juliol

Física quàntica, micromons imaginaris i un homenatge a aquelles fantasies que, en un moment o altre, li han salvat la vida a tothom són les protagonistes de Pequeño cúmulo de abismos, l'espectacle de Cris Blanco que acollim en el marc del Grec 2024 Festival de Barcelona.

Què passa si col·loques un forat negre en un teatre? Potser no us atreviríeu a provar-ho, però Cris Blanco és capaç de fer això i unes quantes coses més mentre us parla de cucs i horitzons d'esdeveniments, però també de lluita de classes, de convencions teatrals ... i la beneïda fantasia que tants cops ha permès als éssers humans escapar d'una realitat insuportable.