Valorem la teva privadesa

Utilitzem galetes per millorar la teva experiència de navegació i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a «Acceptar totes», acceptes el nostre ús de galetes. Més informació.

Compra d'entrades
Benvingut/da al nostre sistema de venda d'entrades en línia.
Aquí podràs obtenir les teves entrades d'una manera senzilla i pràctica.

Seleccioneu la data de la funció

Barbarossa

Cia. La Trup

Fundació Joan Brossa. Centre de les Arts Lliures de Barcelona

2–19 de maig

1. Carles I d’Espanya arriba al Port de Maó i demana conèixer Roger Genestar. Aquest humil caçador d’ocells cantaires és un cristià que ha conegut Barba-rossa, i l’emperador, al front d’una immensa flota, va camí d’Alger, feu del famós corsari, per destruir-lo. Al final, els cristians guanyaran aquesta batalla, però Barba-rossa sobreviurà i demostrarà que segueix operatiu. Així que l’1 de setembre de 1535 assetjarà Maó, que es rendirà i serà passada a sang i foc. Però entre aquests dos fets històrics coneixerem la fantàstica història de Roger Genestar, que va viatjar pel Mediterrani del segle XVI a la recerca d’un amor ideal i a cavall de dos mons en guerra, el cristià i el musulmà, enfrontats pels interessos de dos poderosos imperis, el turc i l’espanyol. Els humans es maten i s’esclavitzen els uns als altres d’orient a occident, mentre, de nord a sud, els ocells de plomes acolorides i de cants elegants que caça Roger Genestar, uneixen pàcificament tots els països del mare nostrum i ens evoquen la poesia, la bellesa i la cultura comuna.

DE MAIG
DL.