Si teniu alguna necessitat específica relacionada amb localitats aptes per mobilitat reduïda, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres.
+34 934589994
taquilla@fundaciojoanbrossa.cat
Divendres 26 d’abril
18h
Cabosanroque
Obertura del festival Inaudit de la mà del dúo Cabosanroque, que proposarà una ruta a través dels espais de l'exposició 'Carles Santos, i ara què?' i finalitzarà a la terrassa de la Brossa.
20 h
Lluïsa Espigolé rellegeix Bujaraloz by night de Carles Santos
El joc repetitiu d’aquesta peça s’adapta dinàmicament a les fluctuacions de l’atenció de l’audiència. Lluïsa Espigolé rellegeix avui aquesta partitura, a mig camí entre el minimalisme nord-americà i la tradició pianística europea, una proposta radical de transformació de la interpretació per l’efecte de l’escolta, per l’escolta de l’escolta que assaja el pianista.
Més programació a confirmar
---
Dissabte 27 d'abril
12h:
La insurrecció de la carn
Oriol Sauleda ens proposa un viatge musical i poètic, a mig camí entre la processó i el teatre al carrer, que ens remet a la sensibilitat cerimonial, teatral i esotèrica de Carles Santos. En motiu de la Mare de Déu de Montserrat, la performance començarà a la Plaça Catalunya, on hi ha una icona de la Moreneta mig oculta, i recorrerà els carrers del Gòtic i al Ribera fins a la Fundació Brossa. Artista, músics i audiència seran convidats a empènyer el piano al llarg del recorregut. El piano es serà així fèretre i pedestal a la vegada, la Moreneta esdevindrà figura protectora i vexada, la pianista, protagonista i icona i el poeta, bufó i demiürg, conformant tots plegats un quadre, una performance, un concert, un poema, una festa i un manifest.
18h:
Núria Roura, concert irregular.
La pianista Núria Roura ens proposa un exercici de lectura radical de la partitura del Concert irregular, una lectura feta amb els ulls, amb les mans, amb les orelles, amb els peus, amb la pell, amb la imaginació i amb la memòria. Refeta més que llegida, intuïda més que estudiada, oberta més que explorada, Núria Roura esbudella i fa reviure una proposta musical de referència en l’univers estètic i creatiu de Carles Santos.
20 h:
Marina Herlop en procés
Marina Herlop comparteix el procés creatiu d'alguns temes propis, des dels primers motius amb piano sol fins a la versió acabada amb electrònica. Carles Santos va saber explorar amb radicalitat les fronteres de la creació musical sense deixar mai de banda la interpretació pianística, com a centre de la seva pràctica creativa. En aquesta sessió ens demanem, de la mà de Marina Herlop, com es trasllada a la contemporaneïtat aquest diàleg entre el pianisme clàssic i l'electrònica.
Jose Begega performarà en directe el text i la música que formen part de la instal·lació, en un exercici de connexió entre el seu cos amb alguns textos d'autores que han influenciat la peça i de traslladar alguns records corporals a la instal·lació per a, després, ballar-los i dipositar-los en la memòria, en les canonades i els conductes del Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa i la ciutat de Barcelona.
Reserva a través d'aquesta pàgina, presencialment a la taquilla de la Brossa o trucant al telèfon 93.458.99.94
Aquesta obra és un conte barrejat de testimonis reals. I també ens mostra una vida de tantes. I ens fa riure, emocionar-nos i en algun moment ens encongeix el cor. Amb poesia, amor i tendresa. Amb música, objectes i llums. Amb tota la nostra voluntat de contribuir a fer una societat millor.
Divendres 26 d’abril,
18h
Cabosanroque
Obertura del festival Inaudit de la mà del dúo Cabosanroque, que proposarà una ruta a través dels espais de l'exposició 'Carles Santos, i ara què?' i finalitzarà a la terrassa de la Brossa.
20 h
Lluïsa Espigolé rellegeix Bujaraloz by night de Carles Santos
El joc repetitiu d’aquesta peça s’adapta dinàmicament a les fluctuacions de l’atenció de l’audiència. Lluïsa Espigolé rellegeix avui aquesta partitura, a mig camí entre el minimalisme nord-americà i la tradició pianística europea, una proposta radical de transformació de la interpretació per l’efecte de l’escolta, per l’escolta de l’escolta que assaja el pianista.
12h:
La insurrecció de la carn
Oriol Sauleda ens proposa un viatge musical i poètic, a mig camí entre la processó i el teatre al carrer, que ens remet a la sensibilitat cerimonial, teatral i esotèrica de Carles Santos. En motiu de la Mare de Déu de Montserrat, la performance començarà a la Plaça Catalunya, on hi ha una icona de la Moreneta mig oculta, i recorrerà els carrers del Gòtic i al Ribera fins a la Fundació Brossa. Artista, músics i audiència seran convidats a empènyer el piano al llarg del recorregut. El piano es serà així fèretre i pedestal a la vegada, la Moreneta esdevindrà figura protectora i vexada, la pianista, protagonista i icona i el poeta, bufó i demiürg, conformant tots plegats un quadre, una performance, un concert, un poema, una festa i un manifest.
18h:
Núria Roura, concert irregular.
La pianista Núria Roura ens proposa un exercici de lectura radical de la partitura del Concert irregular, una lectura feta amb els ulls, amb les mans, amb les orelles, amb els peus, amb la pell, amb la imaginació i amb la memòria. Refeta més que llegida, intuïda més que estudiada, oberta més que explorada, Núria Roura esbudella i fa reviure una proposta musical de referència en l’univers estètic i creatiu de Carles Santos.
20 h:
Marina Herlop en procés
Marina Herlop comparteix el procés creatiu d'alguns temes propis, des dels primers motius amb piano sol fins a la versió acabada amb electrònica. Carles Santos va saber explorar amb radicalitat les fronteres de la creació musical sense deixar mai de banda la interpretació pianística, com a centre de la seva pràctica creativa. En aquesta sessió ens demanem, de la mà de Marina Herlop, com es trasllada a la contemporaneïtat aquest diàleg entre el pianisme clàssic i l'electrònica.