Valorem la teva privadesa

Utilitzem galetes per millorar la teva experiència de navegació i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a «Acceptar totes», acceptes el nostre ús de galetes. Més informació.

Compra d'entrades
Benvingut/da al nostre sistema de venda d'entrades en línia.
Aquí podràs obtenir les teves entrades d'una manera senzilla i pràctica.

26 d’abr.

Inaudit 26/04

divendres, 26/04/2024 18.00 h

Inaudit 26/04

divendres, 26/04/2024 18.00 h

Al festival de música Inaudit ens preguntem quines són les influències de Carles Santos sobre els artistes d'avui.  Quatre concerts, una processó poètica pels carrers de Barcelona i un dinar popular ens conviden a ser fecundats i pertorbats, recorrent els camins oberts per un músic improbable, incomprensible, inaudit.

Amb la compra d'aquesta entrada podràs assistir a la primera nit del festival, el divendres 26 d'abril, que inclou:
  • 18 h: Inauguració del festival amb el grup de música experimental Cabosanroque
  • 20 h: la pianista Lluïsa Espigolé rellegeix Bujaraloz by night, de Carles Santos
27 d’abr.

Inaudit 27/04

dissabte, 27/04/2024 12.00 h

Inaudit 27/04

dissabte, 27/04/2024 12.00 h

Al festival de música Inaudit ens preguntem quines són les influències de Carles Santos sobre els artistes d'avui. Quatre concerts, una processó poètica pels carrers de Barcelona i un dinar popular ens conviden a ser fecundats i pertorbats, recorrent els camins oberts per un músic improbable, incomprensible, inaudit.

Amb la compra d'aquesta entrada podràs gaudir de les activitats i els concerts del segon dia del festival, que inclou:
  • 12 h: La insurrecció de la carn, acció a càrrec del poeta Oriol Sauleda
  • 14 h: 'En blanc' (ranxo de pescadors), amb l'artista multidisciplinària Neus Masdeu *
  • 18 h: la pianista Núria Roura rellegeix Concert irregular de Carles Santos
  • 20 h: Marina Herlop. Noves sonoritats des del piano

*Aquesta activitat es farà a la terrassa de la Brossa, caldrà obtenir tiquet al preu de 5€ a taquilla prèviament (gratuïta per a les persones que hagin adquirit l'abonament al festival). Se n'oferiran fins a acabar existències.
20–21 d’abr.

Songs for the bitch-witch women

Mariona Naudin
20 i 21 d’abril

Songs for the bitch-witch women

Mariona Naudin

20 i 21 d’abril

Peça escènica a cavall entre la performance, la música i el teatre que parteix de la necessitat de trobar una “altra paraula”. Una paraula física que ressoni en els nostres cossos. Una paraula que recobri el seu sentit primigeni i es desprengui d’eufemismes,  un llenguatge que no obeeixi les lògiques del pensament racional. L’espectacle és un concert d’una dona-monstre que es transforma constantment, que és una i que alhora és tots. Un oracle que ens llegeix l’endins, un intent de diluir la línia invisible que separa el jo del tu.
La peça té com a punt de partida el cas d’Ana Orantes (1997), assassinada pel seu marit després de fer públics els maltractaments constants que havia patit durant quaranta anys al programa De tarde en tarde de Canal Sur, que va impulsar la primera llei de violència de gènere de l’Estat espanyol.

Barbarossa

Cia. La Trup

Barbarossa

Cia. La Trup

2–19 de maig

1. Carles I d’Espanya arriba al Port de Maó i demana conèixer Roger Genestar. Aquest humil caçador d’ocells cantaires és un cristià que ha conegut Barba-rossa, i l’emperador, al front d’una immensa flota, va camí d’Alger, feu del famós corsari, per destruir-lo. Al final, els cristians guanyaran aquesta batalla, però Barba-rossa sobreviurà i demostrarà que segueix operatiu. Així que l’1 de setembre de 1535 assetjarà Maó, que es rendirà i serà passada a sang i foc. Però entre aquests dos fets històrics coneixerem la fantàstica història de Roger Genestar, que va viatjar pel Mediterrani del segle XVI a la recerca d’un amor ideal i a cavall de dos mons en guerra, el cristià i el musulmà, enfrontats pels interessos de dos poderosos imperis, el turc i l’espanyol. Els humans es maten i s’esclavitzen els uns als altres d’orient a occident, mentre, de nord a sud, els ocells de plomes acolorides i de cants elegants que caça Roger Genestar, uneixen pàcificament tots els països del mare nostrum i ens evoquen la poesia, la bellesa i la cultura comuna.
22 de maig 2 de juny

[Èxit] through the gift shop

Carla Rovira
22 de maig – 2 de juny

[Èxit] through the gift shop

Carla Rovira

22 de maig – 2 de juny

Al cap de sis mesos d'embaràs, una ecografia confirma la pitjor notícia esperable: la criatura que està gestant té una malformació al cervell i podria no néixer viva. Quines preguntes sorgeixen arran d'aquest diagnòstic?

[Èxit] through the gift shop de Carla Rovira reflexiona sobre les gestacions normatives i ens pregunta com afrontem les experiències que no encaixen amb el model que se'ns ha explicat.

El cop desert

Projecte Ingenu

El cop desert

Projecte Ingenu

4–7 de jul.

Pequeño cúmulo de abismo

Cris Blanco
4–7 de juliol

Pequeño cúmulo de abismo

Cris Blanco

4–7 de juliol

Física quàntica, micromons imaginaris i un homenatge a aquelles fantasies que, en un moment o altre, li han salvat la vida a tothom són les protagonistes de Pequeño cúmulo de abismos, l'espectacle de Cris Blanco que acollim en el marc del Grec 2024 Festival de Barcelona.

Què passa si col·loques un forat negre en un teatre? Potser no us atreviríeu a provar-ho, però Cris Blanco és capaç de fer això i unes quantes coses més mentre us parla de cucs i horitzons d'esdeveniments, però també de lluita de classes, de convencions teatrals ... i la beneïda fantasia que tants cops ha permès als éssers humans escapar d'una realitat insuportable.
Desenvolupat per