Aquest lloc web fa servir galetes per a obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continueu navegant considerem que accepteu el seu ús.
Sempre podreu revocar el vostre consentiment i obtenir més informació aquí.

Amaga
Compra d'entrades
Benvingut/a al nostre sistema de venda d'entrades en línia.
Aquí podràs obtenir les teves entrades d'una manera senzilla i pràctica.

Càpsules indisciplinades

7 esdeveniments inclosos, un article opcional.

Càpsules indisciplinades

7 esdeveniments inclosos, un article opcional.

Inclou l'assistència a totes les sessions de 'Càpsules indisciplinades' programades per al curs escolar 2022-2023.
La formació per a docents Càpsules indisciplinades. Apunts per a la recerca i la creació contemporània s’adreça a docents, mediadores i agents educatives que tinguin interès a treballar la creativitat brossiana entesa des de la creació contemporània i col·lectiva, com a eines d’emancipació intel·lectual.
Cada càpsula està dinamitzada per un artista o col·lectiu artístic que col·labora amb la Brossa a la temporada d’enguany. Càpsules indisciplinades es converteix així en un espai d’experimentació, lúdic, creatiu i indisciplinat, tant per als artistes com per als docents, perquè intercanviïn coneixements i s’acostin a la pràctica de l’art des d’un vessant pedagògic i emancipador.

2 esdeveniments opcionals.

2 esdeveniments opcionals.

18–25 de febr.

18–25 de febrer

18–25 de febrer

Fruit d’una col·laboració entre el Teatre Tantarantana i el Centre de les Arts Lliures neix [Blank]. Un projecte basat en el text homònim d'Alice Birch que ha donat com a resultat dos muntatges teatrals que succeeixen paral·lelament entre els dos espais escènics.

En aquesta càpsula treballarem el teatre com una eina transformadora per afrontar conflictes socials i emocionals. Quins són els reptes de treballar amb joves adolescents? El teatre pot generar situacions d’aprenentatge?
25 de març 15 d’abr.

Càpsules indisciplinades. Laura Ginés

25 de març – 15 d'abril

Càpsules indisciplinades. Laura Ginés

25 de març – 15 d'abril

Laura Ginès és artista audiovisual i la seva pràctica, que gira principalment al voltant del cinema i l’animació, sovint desperta també una mirada pedagògica que proposa maneres de crear col·lectivament. En tant que l’animació és una eina més a desplegar en un procés artístic, i que l’art té un fort component lúdic, aquella es converteix, per a Laura, en el joc de crear seqüències d’imatges. Un joc que pot ser grupal. La càpsula gira entorn de compartir la construcció d’aquest temps suspès, i veure’n després el resultat.
15 d’abr.

Càpsules indisciplinades. Raquel Pena

dissabte, 15/04/2023 13.00 hNo confirmada

Càpsules indisciplinades. Raquel Pena

dissabte, 15/04/2023 13.00 hNo confirmada

6 de maig

Càpsules indisciplinades. Monte Isla

dissabte, 6/05/2023 11.00 hNo confirmada

Càpsules indisciplinades. Monte Isla

dissabte, 6/05/2023 11.00 hNo confirmada

Monte Isla és un col·lectiu de creadors escènics que basen el seu treball a partir de l’experiència plàstica, el contacte amb els objectes i amb l’espai. En aquesta càpsula investigarem què implica un procés d’escenificació col·lectiu a partir del dispositiu que han creat per a l’espectacle Allí donde no estamos.
27 de maig

Càpsules indisciplinades. Glòria Balañà i Sadurní Vergés

dissabte, 27/05/2023 11.00 h

Càpsules indisciplinades. Glòria Balañà i Sadurní Vergés

dissabte, 27/05/2023 11.00 h

Glòria Balañà i Sadurní Vergés, directors i dramaturgs, col·laboren en el projecte escènic Els ossos de Montaigne. La seva càpsula es dividirà en dues parts. A la primera part, compartiran el procés de recerca i creació que els ha dut fins a l’espectacle Els ossos de Montaigne. A la segona part, proposaran un treball pràctic d’excavació de paraules, una eina pràctica per a la reflexió sobre el llenguatge, el treball col·lectiu, la creació i la generació de pensament compartit.

Més amb els teus esdeveniments:

• FES-TE BROSSA +35 anys

Condicions:
    - Abonament unipersonal
    - 5 entrades gratuïtes per espectacles de la temporada 2022-2023 (surt a 14€/entrada).
    - Màxim 2 entrades per espectacle
    - Entrades addicionals a 16€. Compres només a taquilla

FES-TE BROSSA -35 anys

Condicions:
    - Abonament unipersonal
    - 5 entrades gratuïtes per espectacles de la temporada 2022-2023 (10€/entrada)
    - Bescanvi d'1 entrada per espectacle
    - Tarifa única de 12€ en entrades addicionals. Compres només a taquilla

PACK FAMILIAR (4 entrades)