Valorem la teva privadesa

Utilitzem galetes per millorar la teva experiència de navegació i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a «Acceptar totes», acceptes el nostre ús de galetes. Més informació.

Paquet Càpsules indisciplinades
Totes les sessions

Fundació Joan Brossa. Centre de les Arts Lliures de Barcelona
Seleccioneu l'àrea
Amb la compra d'aquesta modalitat podràs assistir a totes les Càpsules indisciplinades de la Brossa amb un 15% de descompte:

Natàlia Lázaro i Llapispanc. 11 de maig d'11h a 14h
Residents de la Beca Barcelona Crea a La Brossa, Natàlia i Llapispanc investiguen els creuaments entre les arts vives i la salut mental.

Juana Dolores. 1 de juny: d'11h a 14h
Una càpsula entorn la peça artística que està generant amb l'alumnat de 3r d'Eso de l'IE Eixample sobre l'entrevista com a gènere literari i la construcció i l’exhibició del Jo, presentat i representat constantment en les plataformes digitals i les xarxes socials.
Amaga
DISPONIBLES