Valorem la teva privadesa

Utilitzem galetes per millorar la teva experiència de navegació i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a «Acceptar totes», acceptes el nostre ús de galetes. Més informació.

Paquet Càpsules indisciplinades
Totes les sessions

Seleccioneu l'àrea
Amb la compra d'aquesta modalitat podràs assistir a totes les Càpsules indisciplinades de la Brossa amb un 15% de descompte:

Irena Visa. 3 de febrer: d'11h a 14h
La càpsula girarà entorn la instal·lació “Això no és res”, un treball que sorgeix de la investigació sobre els processos de legitimació de l’arqueologia i l’art contemporani a través de l’observació de pedres i menhirs.

AzkonaToloza. 16 de març: d'11h a 10h

Mariona Naudin. 13 d'abril: de 10h a 14h
Una càpsula entorn la seva peça Song for the bitch-witch women, que reflexiona sobre la monstruositat i els mecanismes que divideixen l’esfera pública i la privada, regulant allò que es pot dir i allò que no es pot dir.

Natàlia Lázaro i Llapispanc. 11 de maig d'11h a 14h

Juana Dolores. 1 de juny: d'11h a 14h
Una càpsula entorn la peça artística que està generant amb l'alumnat de 3r d'Eso de l'IE Eixample sobre l'entrevista com a gènere literari i la construcció i l’exhibició del Jo, presentat i representat constantment en les plataformes digitals i les xarxes socials.
Amaga
DISPONIBLES