Valorem la teva privadesa

Utilitzem galetes per millorar la teva experiència de navegació i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a «Acceptar totes», acceptes el nostre ús de galetes. Més informació.

Compra d'entrades
Benvingut/da al nostre sistema de venda d'entrades en línia.
Aquí podràs obtenir les teves entrades d'una manera senzilla i pràctica.

Seleccioneu la data de la funció

VISITA GUIADA: Joan Brossa. La sensació mental d'una felicitat completa

Visita guiada a l'exposició permanent del Centre de les Arts Lliures

Fundació Joan Brossa. Centre de les Arts Lliures de Barcelona

25 de maig – 6 de juliol

Durant els mesos de gener a juliol del 2024, el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa ofereix diverses visites guiades a l'exposició Joan Brossa. La sensació mental d'una felicitat completa amb Anna Llopis, comissària de la mostra.

La visita guiada permet descobrir la figura del poeta i el seu univers creatiu. De la mà d'Anna Llopis, comissària de la mostra, el visitant fa un recorregut per l’espai dissenyat per Judit Musachs i Pol Pérez, que conté els dotze àmbits temàtics de la mostra que defineixen la seva poesia: poesia, somni, fascinació, vigília, ombra, consciència, llibertat, revolta, essència, foc, silenci i teatre .

Dissabte, 25 de maig de 2024
Amaga